Сервистік орталықтар TEFAL

Техникаңыз бұзылса не істеу керек?

1.Сіздің қалаңыздағы кез-келген уәкілетті қызмет көрсету орталығына хабарласу қажет.

2.Қызмет көрсету орталығына ақаулы өнімді және белгіленген үлгідегі кепілдік талонын, сондай-ақ сатып алу туралы чекті әкелу қажет болады. Техниканы жөндеуге берген сәтте қызмет орталығы тапсырыс берушінің деректері, өнім және мәлімделген ақаулық туралы барынша толық ақпарат көрсетілген тапсырыс-наряд/түбіртек береді. Әдетте, бұл құжаттар нөмірленген - қызмет көрсету орталығына қайта жүгінген кезде түбіртек нөмірін атау жеткілікті болады және сіз бұзылу себебі мен оны жою мерзімі туралы ақпарат аласыз.

3.Кейбір жағдайларда жөндеу жұмыстарын жүргізу мүмкін емес, бұл жағдайда қызмет көрсету орталығының қызметкерлері өнімнің жарамсыздығы туралы хабарлайды және сатып алушының иелігінде қалған жинақты (қаптама элементтерін қоспағанда) беруді сұрайды.

4.Жинақты тапсырғаннан кейін сіз кепілдік талонын және "Жөндеуге жарамсыздық туралы актіні" аласыз, онда: өнім туралы барынша толық ақпарат, бұзылу сипаты және бұйымды жөндеу мүмкін еместігінің себебі көрсетіледі. Ақаулы өнім қызмет көрсету орталығында қалады, ал сіз дүкенге "Жөндеуге жарамсыздық туралы актіні" ұсынуыңыз керек. Осыдан кейін Сіз ұқсас модельдегі жаңа өнімді, басқа тауарды немесе басқа өнімді сатып алу құнына тең ақша сомасын ала аласыз (сауда ұйымдарының келісімі бойынша).

Қаланы таңдаңыз

      Кепілдік

      Көмек